LOGO

| Latamy nad Węgrowem | Galeria Alka Dobrzańskiego | Piloci Klubu | Święto 1 PLM | Modelarze|

 

 

Efekt niedzielnej wycieczki (7.02.1999) na lotnisko polowe AW Chrcynno koło Nasielska.

Cel wycieczki: konserwacja silnika na dalsze dwa(?) miesiące.

Wózek "MotoGapa". Silnik: BURAN. Skrzydło Stratus R3: w hangarze!

 

ptaszki

 

Rys. 1: w1.jpg
A może by na tym...
Rys. 2: w2.jpg
Pits w całej okazałości
Rys. 3: w3.jpg
Dobry uczynek
Rys. 4: w4.jpg
Przebój roku 98 - Jazz KOMPOLU
Rys. 5: w5.jpg
Przynajmniej sobie posiedzę ;-)
Rys. 6: w6.jpg
Dalej siedzę..
Rys. 7: w7.jpg
Do roboty!
Rys. 8: w8.jpg
Taki silny, czy taka lekka?
Rys. 9: w9.jpg
Silny!!!
Rys. 10: w10.jpg
Stary...
Rys. 11: w11.jpg
numer...
Rys. 12: w12.jpg
Jacka...
Rys. 13: w13.jpg
- pojeździ trochę...
Rys. 14: w14.jpg
wózkiem bez skrzydła!
Rys. 15: w15.jpg
Tak jest bezpieczniej:-)))

FOTO: Barbara Jelńska

 

ptaszki

Dlaczego MotoGapa? Uważny obserwator i znawca lotnictwa zauważy podobieństwo do szybowca PW GAPA. I tak jest w istocie. Wózek powstał jako twórcza przeróbka kabiny szybowca. Moto zaś z uwagi na doskonałego BURANA za plecami. Całość lata (niestety, jednoosobowo) nisko i pomału. Maksymalna prędkość w pionowym locie nurkowym (w/g danych konstruktora skrzydła Grzesia Rycaja) nie ma prawa przekroczyć 70 km/h ;-) Mój rekord w locie poziomym to aż 60 km/h.

Na zdjęciach sam autor stron klubowych Jacek Jeliński

 

ptaszki

 

 

SPONSOR STRON MKL

 

strona główna MKL